Bokcirkeln

Nästa träff är den 9 maj. Boken som ska läsas är Samuel J Delaney's Babel 17. =)

Monday, March 24, 2008

Off topic...nästan...

ok detta är ingen riktig recension - eller tja...det beror på hur man ser det... det var bara så att jag hittade en så rolig grej/produkt på nätet att jag bara måste lägga den här bland er som jag vet skulle uppskatta det lika mycket som jag... ;-)

här kommer det:



kan ni gissa vad det är?

hint 1 - man kan inte äta det... (eller kan o kan, förresten...)
hint 2 - man använder det varje dag...(hoppas jag ni gör - annars tror jag inte ni får komma hem till mig mer...;-)

5 comments:

Susanna said...

Tvål, gissar jag?

Anna said...

attsingen! rätt direkt... =D

Anna said...

skulle kunna bli en poppy s brite story - eller koontz/king kanske...
=D

"as she sat in the hot bath she suddenly became aware of a precence she hadn't felt before. eyes now open, scanned the room failing to notice anything unusual. when unable to pinpoint the source of the strange feeling she uneasily returned to her previous meditating, re-closing her eyes. thus she was sadly unprepared for the gripping hands who suddenly appeared from the wall and started to rip her to the bone..."

Susanna said...

Hehe...jag läste en historia om en ond havregrynsgröt som kröp in i ens hjkärna och gjorde en till zombie en gång. Låter lite som den!

Anna said...

ond havregrynsgröt?! iii - det som jag äter fyra dagar i veckan...

Bildspel...


Created with Admarket's flickrSLiDR.