Bokcirkeln

Nästa träff är den 9 maj. Boken som ska läsas är Samuel J Delaney's Babel 17. =)

Monday, February 11, 2008

Hex (tv-serie)


ja, vad säger man om hex - en mycket annorlunda, rätt fängslande serie som inte liknar något annat... mycket om häxor, magi, fallna änglar, demoner och homosexuella spöken...och sex - ibland är det riktigt steamy hot! låter det helt skruvat? det är det. men ändå liksom...bra... man bara måse se hur det går. och liksom med allas vår favoritförfattare george rr martin kan man aldrig vara säker på vad som kommer att hända. på de 1½ säsongerna jag sett har serien bytt huvudperson tre gånger. jag har väl aldrig varit med om maken...
betyg: 4

5 comments:

That Handsome Devil said...

Hmm, låter intressant! Vilken kanal? När? Jag har missat den helt!

Anna said...

den gick på svensk tv så sent som förra året och jag vet inte om den fortfarande går, men jag tror inte det. jag har den dock hemma så du får gärna låna den om du vill. =)

That Handsome Devil said...

Haha, nu har jag lånat dem! Skall bara se dem oxå! Tack Anna!

That Handsome Devil said...

Nu har jag sett första delen. Tyvärr imponerar den inte på mig, men jag är sedan tidigare intrigued by the whole Nephilim-thing så där finns kanske något för mig ändå...

Anna said...

den är lite speciell och jag tror inte jag själv fastnade förrän efter avsnitt 3 eller så...
säsong ett är f.ö. bara 5 avsnitt lång. =)

Bildspel...


Created with Admarket's flickrSLiDR.